Czy popełniasz te 10 błędów w swoich mailach i otrzymujesz niechciane rezultaty?

Biznes i finanse

Czy wysyłasz maile do niewłaściwych osób?

Czy popełniasz błędy w treści i w projekcie?

Czy Twoje szablony emaili są zbyt skomplikowane?

A może nie stosujesz właściwych strategii email marketingowych?

Cóż, niezależnie od przyczyny, email marketing jest najbardziej efektywnym i potężnym narzędziem marketingowym. Jeśli więc nie używasz go w najlepszy sposób, to możesz skończyć w złej sytuacji.

Oto 10 najlepszych błędów, które można popełnić podczas wysyłania e-maili i można ich łatwo uniknąć.

Nie określiłeś celu

Większość ludzi popełnia ten błąd na początku. Rozpoczynają kampanię e-mailową nie znając swojego celu. Jest to jeden z największych błędów jakie możesz popełnić, ponieważ nie znając swojego celu nie możesz wiedzieć ile czasu zainwestujesz w daną kampanię.

Tak więc, zanim rozpoczniesz jakąkolwiek kampanię email marketingową, zadaj sobie pytanie: Jaki jest mój cel i dlaczego wysyłam tego maila?

Nie zwracasz uwagi na swoich odbiorców

Jak już wspomniałem powyżej, nie możesz oceniać swojej kampanii emailowej na podstawie liczby osób, do których ją wysyłasz. Musisz mieć na uwadze liczbę osób, które przeczytają Twoje treści.

Jeśli Twoim celem jest sprzedaż, to musisz sprawić, aby Twoja treść była bardziej atrakcyjna dla czytelnika. Jeśli jesteś blogerem, to musisz się upewnić, że Twoi czytelnicy mogą znaleźć to, czego szukają.

Wysyłasz tę samą wiadomość do wszystkich

Nie ma nic złego w wysyłaniu tego samego maila do różnych osób, ale upewnij się, że nie wysyłasz tej samej wiadomości do 10 osób. To strata czasu i energii.

Jeśli wysyłasz tę samą wiadomość do swoich subskrybentów, to bardzo trudno będzie zauważyć różnicę między nimi.

Wysyłasz tę samą wiadomość do wielu osób

Jeśli wysyłasz tę samą wiadomość do zbyt wielu osób, trudno będzie dostrzec wpływ Twojego maila. Nie przekraczaj więc pewnego limitu.

Wysyłasz swoje maile do osób, które nie są zainteresowane Twoim produktem

Dość często zdarza się, że ludzie wypisują się z Twojej listy mailingowej, jeśli wysyłasz im maile, które są dla nich nieistotne.

Zanim rozpoczniesz kampanię email marketingową, musisz upewnić się, że osoby, do których kierujesz swoje maile, będą zainteresowane Twoim produktem.

Twoje emaile nie są spersonalizowane

Jest to jeden z największych błędów, jakie możesz popełnić. Nie możesz oczekiwać, że twój subskrybent będzie czytał twoje emaile, jeśli nie dajesz im osobistego kontaktu.

Jeśli wysyłasz maile do tej samej osoby, to nie używaj tylko jej imienia. Użyj ich imienia wraz z nazwą firmy. Jeśli chcesz, aby e-mail był bardziej atrakcyjny, to upewnij się, że używasz spersonalizowanego szablonu e-maila.

Twoja treść nie jest unikalna

Jeśli nie dostarczasz unikalnych treści, to nie możesz oczekiwać, że Twój email będzie działał.

Ludzie nienawidzą spamu i jeśli jesteś