Media społecznościowe to świetny sposób na zbudowanie ogromnej listy e-maili i można go również wykorzystać do innych rzeczy, jak również. Nie jest konieczne, że trzeba mieć stronę internetową lub sklep internetowy, aby korzystać z mediów społecznościowych do marketingu.
Media społecznościowe są jednym z najlepszych narzędzi, które mogą być używane do promowania swojej marki, a także może budować listę e-mail. Jest to bardzo łatwa metoda marketingu marki i nie trzeba poświęcać dużo czasu i pieniędzy na to samo.
Tak więc, jeśli nie masz pojęcia, jak zacząć to tutaj jest przewodnik, który pomoże Ci zbudować listę e-mail przy użyciu mediów społecznych.
1. Załóż konto
Zanim zaczniesz, upewnij się, że masz dobre i aktywne konto na wszystkich portalach społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram i Google Plus.
2. Śledź influencerów
Po utworzeniu konta, kolejnym krokiem jest śledzenie influencerów. Influencer to ktoś, kto ma duży follow i kto ma wysoki wskaźnik zaangażowania.
3. Podziel się treścią
Teraz musisz podzielić się treścią, która stworzy zainteresowanie Twoim produktem. Istnieje wiele dostępnych stron internetowych, które dostarczają treści, które są interesujące dla twoich odbiorców.
4. Promuj swoją stronę internetową
Jeśli masz stronę internetową, możesz również promować swoją stronę na kontach w mediach społecznościowych. Użyj widgetu mediów społecznościowych, aby dodać adres swojej strony internetowej do swoich profili w mediach społecznościowych.
Wnioski:
Jest to bardzo łatwy i prosty sposób na zbudowanie listy e-mailowej. Możesz również zbudować swoją listę e-mailową za pomocą aplikacji do mediów społecznościowych. Możesz również zbudować własną listę e-mailową bez poświęcania dużej ilości czasu.